Gdyby polscy Seniorzy założyli swój kraj, miałby on więcej mieszkańców niż 1/3 państw w Europie
Wyzwania
Demografia a rynek - nowe wyzwania przed branżami
Dziś ponad 25% społeczeństwa stanowią osoby w wieku 60 lat i więcej, co stanowi grupę 10 milionów klientów. W 2050 aż 40% społeczeństwa będzie po 60-tym r.ż.
To sprawia, że rynek seniorów jest jednym z najszybciej rosnących segmentów konsumenckich.
Firmy stoją przed wyzwaniem dostosowania swoich usług i produktów do potrzeb tej grupy, która jest coraz bardziej aktywna ekonomicznie.
Program OK SENIOR® pomaga organizacjom przystosować się do tych zmian, oferując narzędzia i wiedzę potrzebną do skutecznej adaptacji obsługi klienta, infrastruktury, oferty i komunikacji na potrzeby dojrzałych osób .
Zrozumienie potrzeb rynku seniorów
W obliczu starzenia się populacji oraz rewolucji technologicznej,
firmy stają przed wyzwaniem dostosowania swoich ofert do osób, które nieco inaczej korzystają z nowoczesnych technologii i usług.
Nasz program certyfikacji pomaga organizacjom zrozumieć i odpowiedzieć na te wyzwania, dostarczając wiedzy o preferencjach i oczekiwaniach seniorów .
Przez głębokie analizy i audyty, OK SENIOR® identyfikuje kluczowe aspekty, które wymagają poprawy, aby seniorzy mogli pełni korzystać z oferowanych rozwiązań bez barier.
Wartości
Znak jakości w Twojej firmie oznacza, że oferowane przez Ciebie produkty i usługi spełniają 4 kryteria, czyli są:
Dostępne
każdy, niezależnie od wieku, ma szansę dowiedzieć się o ofercie oraz ją skonsumować wedle swoich potrzeb i możliwości finansowych.
Bezpieczne
czyli takie, które nie wprowadzają w błąd ani co do sposobu użytkowania, zwrotów, reklamacji oraz są bezpieczne finansowo.
Zrozumiałe
klient, niezależnie od wieku, rozumie co kupuje, czemu to służy oraz wie, jak wygląda dalsza ścieżka korzystania z oferty.
Potrzebne
klient kupuje to, co jest mu potrzebne i nie jest podmiotem nacisków i manipulacji. Nie jest zachęcany do kupowania rzeczy zbędnych oraz takich, których właściwości nie zostały nigdzie potwierdzone.