Reklama i media
Wraz z wiekiem nie maleje podatność na reklamę.
Klienci 55+ to nie jest grupa homogeniczna.
Nie można ich umieszczać w jednym worku i liczyć, że używając wieku w reklamie dotrzemy do oczekiwanej grupy odbiorców.
W OK SENIOR Polska doradzamy i przeprowadzamy kampanie reklamowe. Zajmujemy się dostosowaniem języka komunikacji do wybranej grupy Klientów 55+ oraz dobieramy odpowiednie media.
JAK?
Nie stereotypizujemy komunikacji – odnosimy się do aktualnych, rzeczywistych potrzeb Klienta 55+.
Nie definiujemy core targetu wiekiem, lecz segmentujemy grupę 55+.
Nie wykluczamy 1/3 społeczeństwa, lecz zabiegamy o nich komunikując adekwatnym systemem wartości.
Planujemy działania dopasowane do potrzeb, aktywności i miejsc, w których bywa Klient 55+.
Korzystamy z profesjonalnych narzędzi i baz danych o świecie Seniora wybierając odpowiednie touchpointy z tą grupą celową.