Nasze zespoły w OK SENIOR®

wykorzystują to, co się zmienia, reagują szybko, odnoszą sukcesy, wychodząc poza schematy i pomagają Partnerom Biznesowym uzyskiwać wyższy poziom sprzedaży i osiągać więcej satysfakcji Klienta 55+. Jesteśmy numer jeden w Polsce, w znajomości Klienta 55+.

Wystartowaliśmy pięć lat temu razem z Krajowym Instytut Gospodarki Senioralnej tworząc Program Certyfikacji Znak Jakości OK SENIOR®. Partnerem Strategicznym projektu została Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”.

[tmc_about_us layout=”right” maintitle=”KIM JESTEŚMY?” sub_title=”Pracujemy dla firm komercyjnych z branż finansowych, energetycznych, paliwowych, kurierskich, turystycznych, FMCG, sieci spożywczych, AGD, telekomów, innych. Nie wykluczamy 1/3 wszystkich Klientów, lecz zabiegamy o nich. Pomagamy firmom dopasować ofertę, produkty, miejsca do potrzeb Klienta 55+. Dajemy gotowe rozwiązania. Pomagamy zdobyć rynek w segmencie Klienta 55+. Sprawdzamy dostosowanie obecnej uniwersalnej oferty do potrzeb Klienta 55+. Przeprowadzamy audyty sprawdzające, przygotowujemy raporty poaudytowe. Całość przedstawiamy w przejrzystych raportach, a wyniki i wnioski wykorzystujemy w przygotowaniu rekomendacji dalszych działań. Certyfikujemy Znakiem Jakości OK SENIOR® produkty, usługi i miejsca.” right_image=”1435″ el_class=”text”][/tmc_about_us]

POZNAJ NAS

MARZENA RUDNICKA

Inicjatorka, wizjonerka, osoba, dla której idea zmiany i dostosowania świata pod potrzeby zmieniającego się społeczeństwa 55+ jest życiową pasją. Fundatorka i Prezes Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnego, czołowego polskiego think-tanku, wspierającego firmy oferujące produkty i usługi dedykowane osobom 55+. Członkini Kapituły konkursu międzynarodowego SilverEco; Rankingu Największych Banków w Polsce Miesięcznika Finansowego Bank 2019; Członkini Rady w Rządowym Programie „Dostępność Plus”; Liderka Projektu UOKiK „Konsumencie nie jesteś sam”; Ekspert wspierający Komitetu Nauk Demograficznych PAN; Członkini Rady Obywatelskiego Parlamentu Seniorów.

Ewa Beata Wierzbowska

Ideowiec, z ciągłym apetytem na poznawanie ludzi. Od kilkunastu lat realizująca swoje pasje w prowadzeniu projektów skierowanych na zaspokajanie potrzeb Klientów zarówno w sprzedaży, jak i marketingu. Kocha projekty pionierskie, zmieniające świadomość, jakość życia, a także wspierające biznes w lepszym docieraniu do Klienta 55+. Członkini Kapituły Rankingu Największych Banków w Polsce Miesięcznika Finansowego Bank 2019. Występuje jako ekspert w zakresie potencjału rynku 55+, tożsamości wieku 55+.

Szymon Szaciłło-Kosowski

Inicjator, wizjoner, dla którego wyzwania niemożliwe są największą radością i zmieniają się w możliwe i spełnione. Ekspert Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej. Kierownik Projektu UOKiK „Konsumencie nie jesteś sam”. Kilka lat doświadczenia związanego z przygotowywaniem i prowadzeniem kampanii reklamowych i CSR skierowanych do Klienta 55+. Wieloletni strateg marketingu zintegrowanego, właściciel Agencji Reklamy QPQ.

CO ROBIMY

[tmc_about_us layout=”right” maintitle=”BADANIA” sub_title=”Zajmujemy się samodzielnym prowadzeniem badań konsumenckich oraz we współpracy z Kantar Polska oraz korzystamy z dorobku badawczego Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej.” right_image=”1218″]CO TRZECI Klient, to Klient 55+

– Żeby zyskać Klienta dojrzałego trzeba go poznać, profilujemy Klienta dojrzałego 55+, tak samo jak Klienta 16-49.

– Żaden marketer nie pozwoliłby sobie na pominięcie jakiejkolwiek grupy  targetowej powyżej 1 mln osób, a tymczasem w Polsce mamy:

– 11,9 mln osób w wieku  55+ , w tym

– 9, 2 mln osób 60+

Co o nich wiemy i czy właściwie kierujemy do nich ofertę?

12 milionów konsumentów różni się od siebie nie tylko wiekiem, ale też stylami życia

i potrzebami.

Są uważnymi i świadomymi klientami, którzy doceniają jakość.

Nie mówimy o starzeniu się społeczeństwa tylko o wydłużaniu życia.

Nie o przejściu na emeryturę, lecz o drugiej połowie życia.

Nie o wieku metrykalnym, lecz postrzeganiu lifestyle’owym.[/tmc_about_us]

Raport Silver Book 2019

zamów z prezentacją lub warsztatami
Syndykatowy Raport – autorzy Kantar i Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej
Zawartość raportu podzielono na 6 obszarów:

  • demografia
  • sytuacja finansowa
  • konsumpcja i usługi/li>
  • psychografia i jakość życia
  • rozrywka i czas wolny
  • media i reklama

Zamów

Działy Silver Book 2019:

  • TRENDY – jak seniorzy zmieniali się w okresie ostatnich 20 lat
  • PORTRET WŁASNY SENIORA – obraz świata i postrzeganie wieku
  • EKSPERTYZY – opracowania i komentarze ekspertów KIGS, naukowców oraz branży marketingowej

MARKETING

  • strategia komunikacji
  • ATL,BTL
  • digital
  • design
  • scenariusze i wizualizacja spotów reklamowych do TV i radia
  • realizacje
  • planowanie
  • zakup
  • strategia
  • produkcja spotów reklamowych do TV i Radia
  • realizacje
  • media relations
  • corporate PR
  • realizacje
  • planowanie
  • organizacja
  • realizacje

PRZYKŁADY CSR

Kampania „Senior Znaczy Szacunek”

dwie edycje 2017 i 2018
Kampania społeczna (edukacyjno-informacyjna) kierowana do osób 60+, odbywająca się we współpracy z miastami i Uniwersytetami Trzeciego Wieku, zwykle na wolnym powietrzu.
Do tej pory wzięło w niej udział ponad 20.000 osób 60+.
Więcej informacji na: http://seniorznaczyszacunek.pl/

Słuchowisko „Złote lata”

  • 10-odcinkowe edukacyjne słuchowisko radiowe.
  • Dowcipnie i jednocześnie edukacyjnie Lewandowscy rozwiązują problemy.
  • Stworzyliśmy całościową koncepcję.
  • Realizacja Teatr Polskiego Radia.
  • Emisja Program I Polskiego Radia

Więcej informacji na: https://kigs.org.pl/sluchowisko-zlote-lata/

 

NARZĘDZIA

  • Tworzenie podręczników dla początkujących
  • tworzenie Księgi Jakości OK SENIOR® dostosowanej do potrzeb firmy
  • rozmowy z Klientem 55+, obejmujące: sposób konstruowania i wypowiadania komunikatów, język, nastawienie oraz wykorzystanie innych kompetencji miękkich
  • scenariusze rozmów z Klientem 55+
  • obsługi technicznej Klienta 55+
  • obsługi reklamacji od Klienta 55+
  • prowadzenia sprzedaży usług Klientowi 55+
  • dostosowanie obecnej oferty do potrzeb Klienta 55+ np. poprzez zmianę języka komunikacji bez potrzeby zmiany samej oferty
  • przeanalizowanie propozycji wprowadzenia konkretnych usług dedykowanych Klientom 55+ w kontekście obecnie dostępnej oferty
  • analiza materiałów przekazanych przez Klienta oraz materiałów dostępnych on-line celem zdefiniowania potencjalnych obszarów rozszerzenia/dostosowania obecnej oferty usług pod kątem Klienta 55+
  • propozycji odrębnej usługi bądź wariantu usługi przeznaczonej dla Klientów 55+ i odpowiadającej na ich potrzeby oraz oczekiwania
  • możliwości różnicowania oferty dla różnych segmentów Klientów55+
  • opracowania zasad, na jakich usługi będą dostępne
  • propozycji strategii cenowej
  • tworzenia i rekomendacji na temat materiałów (w tym promocyjnych) dotyczących usług kierowanych do Klientów 55+ – w zakresie ich czytelności i zrozumienia
  • gry
  • platformy rozwojowe
  • aplikacje edukacyjne dla Klienta 55+
  • warsztaty dla osób z obsługi Klienta 55+
  • wykłady dla firm np. Dialog społeczny z Seniorami
  • wykłady dla firm np. Klient 55+; rynek srebrnej gospodarki, fakty i mity. Klient 55+, portret, potrzeby, oczekiwania