
Nasze zespoły w OK SENIOR®
wykorzystują to, co się zmienia, reagują szybko, odnoszą sukcesy, wychodząc poza schematy i pomagają Partnerom Biznesowym uzyskiwać wyższy poziom sprzedaży i osiągać więcej satysfakcji Klienta 55+. Jesteśmy numer jeden w Polsce, w znajomości Klienta 55+.
Wystartowaliśmy pięć lat temu razem z Krajowym Instytut Gospodarki Senioralnej tworząc Program Certyfikacji Znak Jakości OK SENIOR®. Partnerem Strategicznym projektu została Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”.
[tmc_about_us layout=”right” maintitle=”KIM JESTEŚMY?” sub_title=”Pracujemy dla firm komercyjnych z branż finansowych, energetycznych, paliwowych, kurierskich, turystycznych, FMCG, sieci spożywczych, AGD, telekomów, innych. Nie wykluczamy 1/3 wszystkich Klientów, lecz zabiegamy o nich. Pomagamy firmom dopasować ofertę, produkty, miejsca do potrzeb Klienta 55+. Dajemy gotowe rozwiązania. Pomagamy zdobyć rynek w segmencie Klienta 55+. Sprawdzamy dostosowanie obecnej uniwersalnej oferty do potrzeb Klienta 55+. Przeprowadzamy audyty sprawdzające, przygotowujemy raporty poaudytowe. Całość przedstawiamy w przejrzystych raportach, a wyniki i wnioski wykorzystujemy w przygotowaniu rekomendacji dalszych działań. Certyfikujemy Znakiem Jakości OK SENIOR® produkty, usługi i miejsca.” right_image=”1435″ el_class=”text”][/tmc_about_us]
POZNAJ NAS
CO ROBIMY
[tmc_about_us layout=”right” maintitle=”BADANIA” sub_title=”Zajmujemy się samodzielnym prowadzeniem badań konsumenckich oraz we współpracy z Kantar Polska oraz korzystamy z dorobku badawczego Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej.” right_image=”1218″]CO TRZECI Klient, to Klient 55+
– Żeby zyskać Klienta dojrzałego trzeba go poznać, profilujemy Klienta dojrzałego 55+, tak samo jak Klienta 16-49.
– Żaden marketer nie pozwoliłby sobie na pominięcie jakiejkolwiek grupy targetowej powyżej 1 mln osób, a tymczasem w Polsce mamy:
– 11,9 mln osób w wieku 55+ , w tym
– 9, 2 mln osób 60+
Co o nich wiemy i czy właściwie kierujemy do nich ofertę?
12 milionów konsumentów różni się od siebie nie tylko wiekiem, ale też stylami życia
i potrzebami.
Są uważnymi i świadomymi klientami, którzy doceniają jakość.
Nie mówimy o starzeniu się społeczeństwa tylko o wydłużaniu życia.
Nie o przejściu na emeryturę, lecz o drugiej połowie życia.
Nie o wieku metrykalnym, lecz postrzeganiu lifestyle’owym.[/tmc_about_us]
Raport Silver Book 2019
zamów z prezentacją lub warsztatami
Syndykatowy Raport – autorzy Kantar i Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej
Zawartość raportu podzielono na 6 obszarów:
- demografia
- sytuacja finansowa
- konsumpcja i usługi/li>
- psychografia i jakość życia
- rozrywka i czas wolny
- media i reklama
Działy Silver Book 2019:
- TRENDY – jak seniorzy zmieniali się w okresie ostatnich 20 lat
- PORTRET WŁASNY SENIORA – obraz świata i postrzeganie wieku
- EKSPERTYZY – opracowania i komentarze ekspertów KIGS, naukowców oraz branży marketingowej
MARKETING

PRZYKŁADY CSR
Kampania „Senior Znaczy Szacunek”
Kampania społeczna (edukacyjno-informacyjna) kierowana do osób 60+, odbywająca się we współpracy z miastami i Uniwersytetami Trzeciego Wieku, zwykle na wolnym powietrzu.
Do tej pory wzięło w niej udział ponad 20.000 osób 60+.
Więcej informacji na: http://seniorznaczyszacunek.pl/

Słuchowisko „Złote lata”
- 10-odcinkowe edukacyjne słuchowisko radiowe.
- Dowcipnie i jednocześnie edukacyjnie Lewandowscy rozwiązują problemy.
- Stworzyliśmy całościową koncepcję.
- Realizacja Teatr Polskiego Radia.
- Emisja Program I Polskiego Radia
Więcej informacji na: https://kigs.org.pl/sluchowisko-zlote-lata/

NARZĘDZIA
- –Tworzenie podręczników dla początkujących
- –tworzenie Księgi Jakości OK SENIOR® dostosowanej do potrzeb firmy
- –rozmowy z Klientem 55+, obejmujące: sposób konstruowania i wypowiadania komunikatów, język, nastawienie oraz wykorzystanie innych kompetencji miękkich
- –scenariusze rozmów z Klientem 55+
- –obsługi technicznej Klienta 55+
- –obsługi reklamacji od Klienta 55+
- –prowadzenia sprzedaży usług Klientowi 55+
- – dostosowanie obecnej oferty do potrzeb Klienta 55+ np. poprzez zmianę języka komunikacji bez potrzeby zmiany samej oferty
- – przeanalizowanie propozycji wprowadzenia konkretnych usług dedykowanych Klientom 55+ w kontekście obecnie dostępnej oferty
- – analiza materiałów przekazanych przez Klienta oraz materiałów dostępnych on-line celem zdefiniowania potencjalnych obszarów rozszerzenia/dostosowania obecnej oferty usług pod kątem Klienta 55+
- – propozycji odrębnej usługi bądź wariantu usługi przeznaczonej dla Klientów 55+ i odpowiadającej na ich potrzeby oraz oczekiwania
- – możliwości różnicowania oferty dla różnych segmentów Klientów55+
- – opracowania zasad, na jakich usługi będą dostępne
- – propozycji strategii cenowej
- – tworzenia i rekomendacji na temat materiałów (w tym promocyjnych) dotyczących usług kierowanych do Klientów 55+ – w zakresie ich czytelności i zrozumienia
- – gry
- – platformy rozwojowe
- – aplikacje edukacyjne dla Klienta 55+
- – warsztaty dla osób z obsługi Klienta 55+
- –wykłady dla firm np. Dialog społeczny z Seniorami
- – wykłady dla firm np. Klient 55+; rynek srebrnej gospodarki, fakty i mity. Klient 55+, portret, potrzeby, oczekiwania