[vc_row el_class=”contentPadding”][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”1187″ img_size=”full”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]
Nasze zespoły w OK SENIOR®
wykorzystują to, co się zmienia, reagują szybko, odnoszą sukcesy, wychodząc poza schematy i pomagają Partnerom Biznesowym uzyskiwać wyższy poziom sprzedaży i osiągać więcej satysfakcji Klienta 55+. Jesteśmy numer jeden w Polsce, w znajomości Klienta 55+.
[/vc_column_text][vc_column_text]Wystartowaliśmy pięć lat temu razem z Krajowym Instytut Gospodarki Senioralnej tworząc Program Certyfikacji Znak Jakości OK SENIOR®. Partnerem Strategicznym projektu została Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row_content_no_spaces” disable_element=”yes” el_class=”about3″ css=”.vc_custom_1562673776341{background-image: url(https://oksenior.pl/wp-content/uploads/2019/07/toopow.jpg?id=1484) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column el_class=”del-vc_column_pad resp-f-width contentPadding”][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row_content_no_spaces” el_class=”about3″ css=”.vc_custom_1562571797499{background-image: url(https://oksenior.pl/wp-content/uploads/2019/07/toopow.jpg?id=1484) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column el_class=”del-vc_column_pad resp-f-width contentPadding”][vc_column_text][tmc_about_us layout=”right” maintitle=”KIM JESTEŚMY?” sub_title=”Pracujemy dla firm komercyjnych z branż finansowych, energetycznych, paliwowych, kurierskich, turystycznych, FMCG, sieci spożywczych, AGD, telekomów, innych. Nie wykluczamy 1/3 wszystkich Klientów, lecz zabiegamy o nich. Pomagamy firmom dopasować ofertę, produkty, miejsca do potrzeb Klienta 55+. Dajemy gotowe rozwiązania. Pomagamy zdobyć rynek w segmencie Klienta 55+. Sprawdzamy dostosowanie obecnej uniwersalnej oferty do potrzeb Klienta 55+. Przeprowadzamy audyty sprawdzające, przygotowujemy raporty poaudytowe. Całość przedstawiamy w przejrzystych raportach, a wyniki i wnioski wykorzystujemy w przygotowaniu rekomendacji dalszych działań. Certyfikujemy Znakiem Jakości OK SENIOR® produkty, usługi i miejsca.” right_image=”1435″ el_class=”text”][/tmc_about_us][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” css=”.vc_custom_1562571741622{margin-top: 30px !important;padding-top: 30px !important;padding-bottom: 30px !important;background-image: url(https://oksenior.pl/wp-content/uploads/2019/07/toopow.jpg?id=1484) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column el_class=”finish-pad”][vc_custom_heading text=”POZNAJ NAS” font_container=”tag:h3|font_size:35|text_align:center|color:%23ffffff|line_height:32px” google_fonts=”” css_animation=”fadeIn” el_class=”h3 as” css=”.vc_custom_1560329349686{padding-top: 20px !important;padding-bottom: 20px !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”doradztwo-row” css=”.vc_custom_1562084344849{padding-top: 20px !important;}”][vc_column css_animation=”slideInLeft” width=”1/2″][vc_custom_heading text=”MARZENA RUDNICKA” font_container=”tag:h3|font_size:35|text_align:left|color:%23000000|line_height:32px” google_fonts=”” css_animation=”none” el_class=”h3 as” css=”.vc_custom_1560328222485{padding-top: 20px !important;padding-bottom: 20px !important;}”][vc_column_text]
Inicjatorka, wizjonerka, osoba, dla której idea zmiany i dostosowania świata pod potrzeby zmieniającego się społeczeństwa 55+ jest życiową pasją. Fundatorka i Prezes Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnego, czołowego polskiego think-tanku, wspierającego firmy oferujące produkty i usługi dedykowane osobom 55+. Członkini Kapituły konkursu międzynarodowego SilverEco; Rankingu Największych Banków w Polsce Miesięcznika Finansowego Bank 2019; Członkini Rady w Rządowym Programie „Dostępność Plus”; Liderka Projektu UOKiK „Konsumencie nie jesteś sam”; Ekspert wspierający Komitetu Nauk Demograficznych PAN; Członkini Rady Obywatelskiego Parlamentu Seniorów.
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column css_animation=”slideInRight” width=”1/2″ css=”.vc_custom_1562571752825{background-image: url(https://oksenior.pl/wp-content/uploads/2019/07/toopow.jpg?id=1484) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_custom_heading text=”Ewa Beata Wierzbowska” font_container=”tag:h3|font_size:35|text_align:left|color:%23ffffff|line_height:32px” google_fonts=”” css_animation=”none” el_class=”h3 as” css=”.vc_custom_1560328729925{padding-top: 20px !important;padding-bottom: 20px !important;}”][vc_column_text]
Ideowiec, z ciągłym apetytem na poznawanie ludzi. Od kilkunastu lat realizująca swoje pasje w prowadzeniu projektów skierowanych na zaspokajanie potrzeb Klientów zarówno w sprzedaży, jak i marketingu. Kocha projekty pionierskie, zmieniające świadomość, jakość życia, a także wspierające biznes w lepszym docieraniu do Klienta 55+. Członkini Kapituły Rankingu Największych Banków w Polsce Miesięcznika Finansowego Bank 2019. Występuje jako ekspert w zakresie potencjału rynku 55+, tożsamości wieku 55+.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”doradztwo-row-second”][vc_column css_animation=”slideInLeft” width=”1/2″ css=”.vc_custom_1562571763582{background-image: url(https://oksenior.pl/wp-content/uploads/2019/07/toopow.jpg?id=1484) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_custom_heading text=”Szymon Szaciłło-Kosowski” font_container=”tag:h3|font_size:35|text_align:left|color:%23ffffff|line_height:32px” google_fonts=”” css_animation=”none” el_class=”h3 as” css=”.vc_custom_1560328959429{padding-top: 20px !important;padding-bottom: 20px !important;}”][vc_column_text]
Inicjator, wizjoner, dla którego wyzwania niemożliwe są największą radością i zmieniają się w możliwe i spełnione. Ekspert Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej. Kierownik Projektu UOKiK „Konsumencie nie jesteś sam”. Kilka lat doświadczenia związanego z przygotowywaniem i prowadzeniem kampanii reklamowych i CSR skierowanych do Klienta 55+. Wieloletni strateg marketingu zintegrowanego, właściciel Agencji Reklamy QPQ.
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column css_animation=”slideInRight” width=”1/2″][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” css=”.vc_custom_1562571775079{margin-top: 30px !important;margin-bottom: 30px !important;padding-top: 30px !important;padding-bottom: 30px !important;background-image: url(https://oksenior.pl/wp-content/uploads/2019/07/toopow.jpg?id=1484) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column el_class=”finish-pad”][vc_custom_heading text=”CO ROBIMY” font_container=”tag:h3|font_size:35|text_align:center|color:%23ffffff|line_height:32px” google_fonts=”” css_animation=”fadeIn” el_class=”h3 as” css=”.vc_custom_1562084399432{padding-top: 20px !important;padding-bottom: 20px !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row_content_no_spaces” el_class=”about3″ css=”.vc_custom_1562571797499{background-image: url(https://oksenior.pl/wp-content/uploads/2019/07/toopow.jpg?id=1484) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column el_class=”del-vc_column_pad resp-f-width contentPadding”][vc_column_text][tmc_about_us layout=”right” maintitle=”BADANIA” sub_title=”Zajmujemy się samodzielnym prowadzeniem badań konsumenckich oraz we współpracy z Kantar Polska oraz korzystamy z dorobku badawczego Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej.” right_image=”1218″]CO TRZECI Klient, to Klient 55+
– Żeby zyskać Klienta dojrzałego trzeba go poznać, profilujemy Klienta dojrzałego 55+, tak samo jak Klienta 16-49.
– Żaden marketer nie pozwoliłby sobie na pominięcie jakiejkolwiek grupy targetowej powyżej 1 mln osób, a tymczasem w Polsce mamy:
– 11,9 mln osób w wieku 55+ , w tym
– 9, 2 mln osób 60+
Co o nich wiemy i czy właściwie kierujemy do nich ofertę?
12 milionów konsumentów różni się od siebie nie tylko wiekiem, ale też stylami życia
i potrzebami.
Są uważnymi i świadomymi klientami, którzy doceniają jakość.
Nie mówimy o starzeniu się społeczeństwa tylko o wydłużaniu życia.
Nie o przejściu na emeryturę, lecz o drugiej połowie życia.
Nie o wieku metrykalnym, lecz postrzeganiu lifestyle’owym.[/tmc_about_us][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row_content” equal_height=”yes” css=”.vc_custom_1562673071404{background-color: #f9f7fb !important;}”][vc_column width=”1/2″ el_class=”contentTitle normall del-vc_column_pad resp-f-width” css=”.vc_custom_1562084586201{background-image: url(https://oksenior.pl/wp-content/uploads/2019/06/silver.jpg?id=1212) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][/vc_column][vc_column width=”1/2″ el_class=”del-vc_column_pad resp-f-width”][vc_custom_heading text=”Raport Silver Book 2019″ font_container=”tag:h2|font_size:28px|text_align:left|color:%23242424|line_height:36px” google_fonts=”” css=”.vc_custom_1562084663254{padding-top: 40px !important;padding-bottom: 10px !important;padding-left: 15px !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1562151053484{padding-left: 15px !important;}”]
zamów z prezentacją lub warsztatami
Syndykatowy Raport – autorzy Kantar i Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej
Zawartość raportu podzielono na 6 obszarów:
- demografia
- sytuacja finansowa
- konsumpcja i usługi/li>
- psychografia i jakość życia
- rozrywka i czas wolny
- media i reklama
Działy Silver Book 2019:
- TRENDY – jak seniorzy zmieniali się w okresie ostatnich 20 lat
- PORTRET WŁASNY SENIORA – obraz świata i postrzeganie wieku
- EKSPERTYZY – opracowania i komentarze ekspertów KIGS, naukowców oraz branży marketingowej
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” equal_height=”yes” el_class=”contentPadding homeabout5″][vc_column width=”1/2″ el_class=”with100″][vc_custom_heading text=”MARKETING” font_container=”tag:h3|font_size:25px|text_align:center|color:%23242424|line_height:32px” google_fonts=”” el_class=”h3 as”][vc_separator][vc_tta_accordion active_section=”1″ el_class=”accordeon normall rightsection new-style”][vc_tta_section title=”KREACJA” tab_id=”KREACJA”][vc_column_text el_class=”color-style”]
- strategia komunikacji
- ATL,BTL
- digital
- design
- scenariusze i wizualizacja spotów reklamowych do TV i radia
- realizacje
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”MEDIA” tab_id=”media”][vc_column_text el_class=”color-style”]
- planowanie
- zakup
- strategia
- produkcja spotów reklamowych do TV i Radia
- realizacje
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”PR” tab_id=”PR”][vc_column_text el_class=”color-style”]
- media relations
- corporate PR
- realizacje
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”CSR” tab_id=”Csr”][vc_column_text el_class=”color-style”]
- planowanie
- organizacja
- realizacje
[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][vc_column width=”1/2″ el_class=”with100″][vc_single_image image=”1588″ img_size=”full” css=”.vc_custom_1562673431506{margin-top: 20px !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” css=”.vc_custom_1562571810959{padding-top: 30px !important;padding-bottom: 30px !important;background-image: url(https://oksenior.pl/wp-content/uploads/2019/07/toopow.jpg?id=1484) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column el_class=”finish-pad”][vc_custom_heading text=”PRZYKŁADY CSR” font_container=”tag:h3|font_size:35|text_align:center|color:%23ffffff|line_height:32px” google_fonts=”” css_animation=”fadeIn” el_class=”h3 as” css=”.vc_custom_1562673530043{padding-top: 20px !important;padding-bottom: 20px !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” el_class=”successful_stories contentPadding” css=”.vc_custom_1560181323032{background-color: #f9f7fb !important;}”][vc_column width=”1/2″ el_class=”contentTitle normall del-vc_column_pad resp-f-width”][vc_custom_heading text=”Kampania „Senior Znaczy Szacunek”” font_container=”tag:h2|font_size:28px|text_align:left|color:%23242424|line_height:36px” google_fonts=””][vc_column_text]
Kampania społeczna (edukacyjno-informacyjna) kierowana do osób 60+, odbywająca się we współpracy z miastami i Uniwersytetami Trzeciego Wieku, zwykle na wolnym powietrzu.
Do tej pory wzięło w niej udział ponad 20.000 osób 60+.
Więcej informacji na: http://seniorznaczyszacunek.pl/
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″ el_class=”del-vc_column_pad resp-f-width”][vc_single_image image=”1454″ img_size=”full” el_class=”image imageAlignment”][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” equal_height=”yes” css=”.vc_custom_1562571821470{background-image: url(https://oksenior.pl/wp-content/uploads/2019/07/toopow.jpg?id=1484) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column width=”1/2″ el_class=”contentTitle normall del-vc_column_pad resp-f-width” css=”.vc_custom_1562085476774{background-image: url(https://oksenior.pl/wp-content/uploads/2019/06/radio.jpeg?id=1247) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][/vc_column][vc_column width=”1/2″ el_class=”del-vc_column_pad resp-f-width”][vc_custom_heading text=”Słuchowisko „Złote lata”” font_container=”tag:h2|font_size:28px|text_align:left|color:%23ffffff|line_height:36px” google_fonts=”” css=”.vc_custom_1562085540242{padding-top: 40px !important;padding-bottom: 10px !important;padding-left: 15px !important;}”][vc_column_text el_class=”.bottom-ul” css=”.vc_custom_1562085548499{padding-bottom: 20px !important;}”]
- 10-odcinkowe edukacyjne słuchowisko radiowe.
- Dowcipnie i jednocześnie edukacyjnie Lewandowscy rozwiązują problemy.
- Stworzyliśmy całościową koncepcję.
- Realizacja Teatr Polskiego Radia.
- Emisja Program I Polskiego Radia
Więcej informacji na: https://kigs.org.pl/sluchowisko-zlote-lata/
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” equal_height=”yes” el_class=”contentPadding homeabout5″][vc_column width=”1/2″ el_class=”with100″][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_single_image image=”1457″ img_size=”full” css=”.vc_custom_1562086499212{margin-top: -10px !important;}”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][vc_column width=”1/2″ el_class=”with100″][vc_custom_heading text=”NARZĘDZIA” font_container=”tag:h3|font_size:28px|text_align:center|color:%23242424|line_height:32px” google_fonts=”” el_class=”h3 as”][vc_separator css=”.vc_custom_1562086566287{padding-bottom: 20px !important;}”][vc_tta_accordion active_section=”1″ el_class=”accordeon normall rightsection new-style”][vc_tta_section title=”PODRĘCZNIKI DLA POCZATKUJĄCYCH” tab_id=”1498912998593-6f62b21c-f4b56″][vc_column_text el_class=”color-style”]
- –Tworzenie podręczników dla początkujących
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”STANDARDY/MANUALE” tab_id=”1498912998999-40072113-348ec”][vc_column_text el_class=”color-style”]
- –tworzenie Księgi Jakości OK SENIOR® dostosowanej do potrzeb firmy
- –rozmowy z Klientem 55+, obejmujące: sposób konstruowania i wypowiadania komunikatów, język, nastawienie oraz wykorzystanie innych kompetencji miękkich
- –scenariusze rozmów z Klientem 55+
- –obsługi technicznej Klienta 55+
- –obsługi reklamacji od Klienta 55+
- –prowadzenia sprzedaży usług Klientowi 55+
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”TWORZENIE OFERTY” tab_id=”1498913108069-0955add8-0e35cv”][vc_column_text el_class=”color-style”]
- – dostosowanie obecnej oferty do potrzeb Klienta 55+ np. poprzez zmianę języka komunikacji bez potrzeby zmiany samej oferty
- – przeanalizowanie propozycji wprowadzenia konkretnych usług dedykowanych Klientom 55+ w kontekście obecnie dostępnej oferty
- – analiza materiałów przekazanych przez Klienta oraz materiałów dostępnych on-line celem zdefiniowania potencjalnych obszarów rozszerzenia/dostosowania obecnej oferty usług pod kątem Klienta 55+
- – propozycji odrębnej usługi bądź wariantu usługi przeznaczonej dla Klientów 55+ i odpowiadającej na ich potrzeby oraz oczekiwania
- – możliwości różnicowania oferty dla różnych segmentów Klientów55+
- – opracowania zasad, na jakich usługi będą dostępne
- – propozycji strategii cenowej
- – tworzenia i rekomendacji na temat materiałów (w tym promocyjnych) dotyczących usług kierowanych do Klientów 55+ – w zakresie ich czytelności i zrozumienia
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”MULTIMEDIA” tab_id=”1498913150272-1bfabe65-8e5bcsq”][vc_column_text el_class=”color-style”]
- – gry
- – platformy rozwojowe
- – aplikacje edukacyjne dla Klienta 55+
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”SZKOLENIA” tab_id=”1560257626434-f79fa3bf-95d0dsa”][vc_column_text]
- – warsztaty dla osób z obsługi Klienta 55+
- –wykłady dla firm np. Dialog społeczny z Seniorami
- – wykłady dla firm np. Klient 55+; rynek srebrnej gospodarki, fakty i mity. Klient 55+, portret, potrzeby, oczekiwania
[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]