Poznaj szczegóły procesu certyfikacji
Proces certyfikacji - jak to działa?
Proces certyfikacji OK SENIOR® rozpoczyna się od szczegółowej analizy przeprowadzonej przez doświadczonych ekspertów oraz tajemniczych klientów 60+ którzy korzystają z usług lub produktów firmy, oceniając ich dostępność.
Podczas badań kanałów internetowych wykorzystujemy technologię Eye-Tracker, aby zrozumieć, jak seniorzy radzą sobie z cyfrowymi interfejsami.
Nasze raporty zawierają rekomendacje i narzędzia wdrożeniowe, które są kluczem do optymalizacji obsługi klienta seniora i wzrostu konkurencyjności.
Unikalne podejście oraz 10 lat doświadczeń ekspertów z obszaru silver economy czyni nas liderem na rynku w zapewnianiu standardów dostępności dla osób starszych.
Jakie korzyści niesie za sobą certyfikacja?
Proces certyfikacji OK SENIOR® to nie tylko audyt i raport, ale kompleksowe doradztwo, które pomaga firmom nie tylko zrozumieć potrzeby seniorów, ale także realnie dostosować do nich swoje produkty i usługi.
Dzięki temu firmy nie tylko zyskują zaufanie i lojalność tej grupy klientów, ale także stają się liderami w promowaniu inkluzywności.
Certyfikat jest potwierdzeniem, że firma działa na najwyższych standardach i jest przygotowana na obsługę rosnącej grupy seniorów, co jest istotną przewagą konkurencyjną.
Co certyfikujemy?
Jak wygląda proces certyfikacji?
Akcje audytowe
Tajemniczych Klientów 60+
Wywiady
z pracownikami
Analiza procesu
obsługi klienta
Raport z rekomendacjami
Certyfikacja i licencja na znak
PR
Tajemniczy klienci testują, na ile produkty i usługi oraz obsługa klientów pasują również do osób w ich wieku.
- Tajemniczy klienci (TK) dobierani są referencyjnie do grupy docelowej klienta
- Przeprowadzają pełne procesy zakupowe, łącznie z reklamacjami i zwrotami
- Wybranym wizytom towarzyszy audytor (shadowing)
- W audytach procesów w Internecie TK korzystają z Eye-Trackera skalibrowanego na potrzeby dojrzałych klientów
- Po akcji składają obszerny wywiad audytorowi.
- W raporcie zamieszczamy cytaty i wypowiedzi TK, co daje rzeczywisty obraz widziany oczami potencjalnych klientów.
- TK dzielą się rekomendacjami, które również znajdują się w raporcie
- Czasem TK biorą udział w prezentacji raportu przed klientem
Audyt OK SENIOR® to pogłębione
badanie z procesem doradczym
- Raport jest manulem, cookbook’iem do dalszego usparwnienia procesów i optymalizacji biznesu
- Zawiera tabelę scoringową z liczbowym wynikiem
- Rekomendacje zawarte w raporcie opisane są na bazie insightów przez ekspertów z wieloletnim doświadczeniem
Wynik audytu to liczbowy wskaźnik poziomu dostosowania produktów i usług do potrzeb starszych klientów
- Raport zawiera syntetyczne podsumowanie z opisaniem podstawowych i najważniejszych wskazówek, jakie procesy i w jaki sposób można poprawić.
- Poza tym, w raporcie umieszczamy obszerny materiał z każdej wizyty TK, wywiadów i analiz.
- W raporcie podsumowujemy każdy obszar wynikiem liczbowym.
- Najcenniejszą częścią raportu są rekomendacje i narzędzia wdrożeniowe.
- Raport to potężna część doradcza całego procesu.
Podczas audytu skupiamy się na optymalizacji procesów obsługi klienta (jak poprawić czas obsługi, skuteczność zamykania spraw przy pierwszym kontakcie, liczbę reklamacji, NPS i CSI).