Ponowny audyt infolinii firmy Orange

GRATULUJEMY firmie Orange Polska, która ponownie przeszła proces audytu Infolinii dedykowanej Seniorom. Przeszła go z wyróżnieniem i otrzymała Znak Jakości, czyli Certyfikat OK SENIOR na kolejne dwa lata. Jest to potwierdzenie najlepszych praktyk dedykowanych Seniorom.
Ponad 7 mln osób w wieku 60+ korzysta z telefonów komórkowych, podaje Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej. Seniorzy podążają za trendami rynku i zamiast telefonów stacjonarnych wybierają mobilne.
W ciągu ostatnich siedmiu lat znacząco, bo aż o 36,8% spadła liczba Seniorów posiadających telefony stacjonarne. To ponad 2,8 mln osób. W tym samym okresie o 23,4% wzrosła liczba Seniorów posiadających telefony komórkowe, teraz jest to już 82% Seniorów. Kontakt ze światem zewnętrznym jest jedną z podstawowych potrzeb większości ludzi, bez względu na wiek. Taki obraz rynku telekomunikacyjnego Seniorów wyłania się z analizy badań prowadzonych przez Kantar Millward Brown*.
Osób 60+ w Polsce przybywa i obecnie jest to grupa ok. 9 mln osób. Seniorzy potrzebują, aby usługi i produkty, z którymi mają do czynienia były dla nich przygotowane w sposób łatwy i czytelny. Szczególnie dotyczy to spraw telekomunikacyjnych, gdzie zazwyczaj pojawia się konieczność wizyty w stacjonarnym punkcie obsługi klienta. Wymaga to wyjścia z domu, a przecież podstawowe kwestie można załatwić telefonicznie przez infolinię. Wyzwaniem dla operatora jest znalezienie sposobu, aby Klient-Senior 60+ był dobrze zaopiekowany przez konsultanta infolinii i skutecznie wyjaśnił wszystkie sprawy.
Pionierem w dostosowaniu komunikacji telefonicznej do potrzeb klienta 60+ jest firma Orange. Infolinia czołowego operatora telekomunikacyjnego w Polsce przeszła z wyróżnieniem audyt sprawdzający jakość obsługi oraz procedury dedykowane Seniorom. Szczegółowy audyt pokazał, że usługa ta spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa, jest prosta w obsłudze, łatwo dostępna, a komunikacja jest prowadzona w sposób zrozumiały. Orange przez kolejne dwa lata może używać Znaku Jakości OK SENIOR dla tej usługi.
Procesem certyfikacji oraz nadaniem Znaku Jakości OK SENIOR może pochwalić się podmiot, który oferuje wysokiej jakości usługi oraz produkty dedykowane osobom 60+. Seniorzy i ich rodziny mogą mieć pewność, że oferta, którą dostają jest dokładnie zbadana i podlega nadzorowi oraz widnieje w ogólnopolskim wykazie certyfikowanych dóbr i usług.
*Badanie TGI (Target Group Index), Kantar Millward Brown, 2010-2018

 

Zobacz Profil FB

Lipiec 20th, 2018|Możliwość komentowania Ponowny audyt infolinii firmy Orange została wyłączona
UŁATWIENIA
Wybierz ustawienia