Najpierw zgoda konsumenta – potem oferta

Marketing bezpośredni poprzez kontakty telefoniczne to bardzo częsty sposób dotarcia z ofertą do Seniorów. Pożyczka, sprzęt AGD/TRV, zmiana operatora energii czy oferta ubezpieczeń to najczęstsze oferty, którymi przez telefon są “atakowani” Seniorzy. Szczególnie temat ten nabiera znaczenia teraz, gdy w Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej i OK Seniorprzygotowujemy kolejną edycję kampanii medialnej Senior Znaczy Szacunek.

Partner poprzedniej edycji kampanii #SeniorZnaczySzacunek Federacja Konsumentów opublikowała krótki materiał o przysługujących nam prawach i warunkach, jakie musi spełnić firma aby dotrzeć do nas ze swoją ofertą.

Artykuł dostępny pod linkiem: http://www.federacja-konsumentow.org.pl/226,dane-osobowe.html

#CertyfiaktJakościOKSENIOR #SeniorZnaczySzacunek #SZS#PaszportSeniora #PartnerzyKampaniiSZS

Styczeń 29th, 2018|Możliwość komentowania Najpierw zgoda konsumenta – potem oferta została wyłączona
UŁATWIENIA
Wybierz ustawienia