3

 

Twój hotel świeci pustkami poza sezonem?

2

 

Masz za mało lojalnych i powracających gości?

1

 

Potrzebujesz więcej rekomendacji Twojego hotelu?

 

Odpowiedź brzmi
3 x TAK

Certyfikat

upoważnia do posługiwania się znakiem jakości OK SENIOR

Znak Jakości OK SENIOR® to program certyfikacji personelu, produktów, usług i miejsc skierowanych do Klientów 60+.

Idea Certyfikatu wpisuje się w najważniejsze strategie polityki senioralnej i srebrnej gospodarki Polski oraz krajów Unii Europejskiej.

Procesem certyfikacji oraz nadaniem Znaku Jakości OK SENIOR®    może pochwalić się podmiot, który oferuje wysokiej jakości usługi i produkty przeznaczone dla Klienta 60+.

Wprowadzenie znaku OK SENIOR® pozwoli Seniorom i ich bliskim na szybką identyfikację tych ofert, które zostały dokładnie zbadane i podlegają nadzorowi, jak również widnieją w ogólnopolskim wykazie certyfikowanych dóbr i usług.

System certyfikacji Znak Jakości OK SENIOR® został opracowany przez spółkę OK SENIOR Polska we współpracy z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej. Partnerem Strategicznym projektu jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”.

Geneza OK SENIOR

Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej diagnozuje i przygotowuje rekomendacje w obszarach świadczenia usług dla Klientów-Seniorów 60+, zarówno w ochronie zdrowia, mieszkalnictwie, sektorach ubezpieczeń i finansów, jak również w wielu innych, gdzie Senior jest beneficjentem dóbr i usług.

Już na wczesnym etapie współpracy z organizacjami Seniorów oraz z przedstawicielami wymienionych powyżej branż okazało się, że podstawową potrzebą identyfikującą usługę i produkty skierowane do osoby starszej jest zbadanie ich jakości, bezpieczeństwa, przydatności oraz zastosowania zdefiniowanego systemu mierzenia tych kryteriów.

Wprowadzenie systemu oceny nazwanego OK SENIOR® pozwoli na pozytywne wyróżnienie i pokazanie potencjału rynku usług senioralnych nie tylko wobec rodzimych uczestników, ale również za granicą, a Seniorom pomoże w dokonywaniu wyborów konsumenckich.

Na bazie opracowanego przez zespół ekspertów Systemu Jakości powstały kryteria mierzalności i przyznawania certyfikatu OK SENIOR®    

w następujących obszarach:

  • Senior konsumentem dóbr i usług,
  • System zarządzania jakością w opiece długo i krótkoterminowej,
  • Asystent Seniora – szkolenia i certyfikaty dla opiekunów.

Program i certyfikat Hotel Przyjazny Wiekowi

W procesie audytu oceniana jest infrastruktura i oferta hotelu w zakresie przyjazności klientom w dojrzałym wieku. Sprawdzamy czy hotel oferuje ułatwienia w planowaniu podróży, czy obiekt jest dostępny różnorodność oferty wydarzeń organizowanych na miejscu lub w okolicy hotelu, oferta usług rekreacyjnych i zdrowotnych, różnorodność usług kulinarnych i doświadczeń oferowanych gościom hotelowym. Ocenie poddajemy standard obsługi klienta na całej ścieżce styku z klientem - od wyboru hotelu, przyjazd, komunikację na miejscu, do obsługi posprzedażowej.

Na koniec audytu, jeżeli hotel spełni minimum kryteriów otrzymuje certyfikat jakości wraz z prawem posługiwania się nim przez dwa lata. Właściciel / Zarządca hotelu zobowiązuje się do utrzymania standardu przez dwa lata od daty wydania certyfikatu.

Zawartość programu

Co zawiera pakiet?

Program + Certyfikat OK SENIOR
  1. Trzy filmy szkoleniowe
  2. Materiał audytowy: ankieta, materiały wdrożeniowe oraz lista kontrolna
  3. Certyfikat OK SENIOR potwierdzający obecność w programie
  4. Prawo posługiwania się znakiem w ogłoszeniach i w hotelu
  5. Miejsce na dedykowanej stronie www
 

Wybrani partnerzy naszych programów przyjaznych wiekowi

Zarekomenduj swój hotel do programu!